petak, 18. rujna 2009.

Žuto-crna stolica





Danas vam želim predstaviti svoju Damu u crnom! Damu koja se nakitila žutim ručno rađenim viticama... I ona je jedna od spašenih!! Naravno,skinula sam svu staru smeđu boju brusnim papirom i očistila je krpom od prašine. Onda sam stolicu premazala bijelom podlogom za drvo i pričekala 24h da se dobro osuši. A onda je crna boja došla na red!! Odlučila sam se za crni mat efekt. Kada se crna boja dobro posušila krenula sam od sjedišta oslikavati vitice. Nisam imala shemu već me osjećaj vodio...malo sjedište pa prednja noga,malo naslon pa stražnja noga...i tako je,malo po malo,nastala moja Dama u crnom!! Platno na prvoj slici je nastalo možda prije nekih godinu dana inspirirano vikendom u prirodi...na kraju se dobro druže zajedno!! Clloe

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts with Thumbnails