subota, 12. rujna 2009.

Vesela zavjesa



Volim promjene u našem domu,volim stalno dodavati nešto novo i isprobavati!! Zašto ne?! Tako sam se, pred par mjeseci, odlučila na mali make over pamučne tkanine koja je skoro bila odbačena... Dobro sam izbijelila tkaninu da postane sniježno bijela. Nakon sušenja sam je dobro popeglala da bih je čim bolje mogla nategnuti i slikati po njoj. Oslikavala sam akrilnim bojama za tkaninu koje se mogu prati bez straha da će se boja ili tkanina uništiti...super su!! Počela sam oslikavati manje i veće krugove zelene i pink boje,jer je ljetno ruho našeg dnevnog boravka u tim veselim nijansama. A i krugovi tu nekako zauzimaju počasna mjesta!! Kad sam završila oslikavati,a i brzo se posušila,napravila sam 3 male rupice da bih kroz njih mogla provući srebrnu špagu za vezanje na karnišu. I polako je moja zavjesa skoro pa gotova bila.....al onda sam napravila zgodne ukrase od krasnih trakica,mašnice,koji su se baš uklopili i dali zavjesi dozu otkačenosti!!! Clloe

2 komentara:

  1. Divne su...
    Imam jedno pitanjce...Poslije nanošenja akrilne boje je li tada ponovo treba popeglati ili se je boja sušenjem fiksirala na tkaninu. I ja imam veliki komad platna i baš bih nešto takvo uradila.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Vam na pohvali i drago mi je da Vam se sviđaju i što me pratite!! :-)Boja se sama fiksira,nije potrebno peglati ponovo!! Probajte,eksperimentirajte...bit će te oduševljena!! :-) i javite kako su ispale!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails