subota, 12. rujna 2009.

VATRA



Ova slika je rađena tehnikom lijepljenja tj. kaširanja papira. Voda,drvofix-ljepilo,novinski papir,spužva i špaga glavni su akteri ove priče. Željela sam dobiti dojam reljefa,dojam dubine, i uspjela. Kartonsku podlogu sam obojila sa crnom mat akrilnom bojom. Nakon toga sam radila obrise vatre. Ljepila sam špagu polako da bih dobila željeni oblik. Potom sam novinski papir iskidala na nepravilne komadiće te ga umakala u smjesu drvofixa i vode. Nakon što sam svaki namočeni papir,grudu papira,dobro iscijedila rukom krenula sam popunjavati mjesta unutar rubova špage i polako slagati reljefe. Modelirala sam ih rukom. Kada se masa dobro posušila krenula sam bojati reljefe spužvom namočenom u crvenu i žutu akrilnu boju. Malo vode sam dodala u boje,da se lakše razmazuju... Koristila sam kist samo za rubne dijelove uz špagu. Završni efekt se nije svidio samo meni...često sam sliku izlagala po izložbama i bila je primijećena!! Naravno ,dodala sam joj crni mat drveni okvir!! Clloe

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts with Thumbnails