srijeda, 30. rujna 2009.

Stolci-mali ali slatki

Ove stolce i stolicu sam dobila na oslikavanje od jedne drage gospođe...trebalo je ostrugati svu staru boju i prelakirati ih temeljnom bojom koja je u ovom slučaju bijela. Kad se boja posušila krenula sam, još jednom,strugati boju da bi se drugi premaz bolje primio a i ljepše izgledao. Pričekala sam 2 dana da se posuši. Onda sam krenula decoupagirati sjedišta. Odabrala sam motiv bršljana...sve vremenski je,dobro se uklopi u interijere..a zeleno-bijela kombinacija je jako fresh!! Stolica je trenutno u radu,na njoj ima više detalja,tako da ću je postaviti da vidite kad završim!!!! Clloe

Broj komentara: 5:

  1. meni ovo izgleda presavršeno. jedva čekam da vidim kad bude gotovo...

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti Ž!! :-)) drago mi je da ti se sviđa...!!! ;-))

    OdgovoriIzbriši
  3. stolci su mrak,a pozadina bloga još ljepša.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails