subota, 5. rujna 2009.

Pričica o novčanicima...

Postoji jedna moja prijateljica koja me jako podržava i voli da na nekim njenim stvarima isprobavam svoje nove ideje...!! Kupila je novčanik al joj je nakon nekog vremena dosadio,kaže da je bio jednoličan! Hm...pa zar mi nebi neke cvijetiće po njemu napraviti mogla!?-kaže Didi. OOOOoooo.....pa da,naravno!!! Trčala je kupiti boje,akrilne na bazi vode,a ja sam se dala na posao! Bez skice,sa slikom u mislima i što tanjim kistom, vukla sam linije,stvarala malene cvijetiće kakve ona voli...i što reći!? Bila je prezadovoljna,a i ja! Zato sam odmah i svoj oslikala!! Stvarno su efektni!! Ljubičasti,puni veselih i šarenih cvijetića,odišu optimizmom!! A ovo ispod njih je stolica,crno-bijela...također moj rad!! Clloe

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts with Thumbnails