subota, 19. rujna 2009.

Oslikani Miss fitness-fitness oaza samo za žene

Ovaj krasni rozi fitnessić se nalazi u Pobrima,na području između Opatije i Matulja. Vlasnica je moja prijateljica te me tako zamolila za oslikavanje zidova...a zna da obožavam slikati!! I ja sam se dala na posao!! Boje,boje,boje i nježan ženski svijet! Shemu sam po zidovima iscrtala olovkom. Slikala sam Dulux bojama,odlične su za zidove i sva druga oslikavanja...bilo to drvo,metal,fasada kuće...a paleta im je zaista raskošna. Odlučile smo se za roza-zelenu varijantu da djeluje nježno a opet fresh...i postigle takav dojam!! Joj kako smo se zabavljale taj period mog oslikavanja.... A zidovi su iscrtani ljubičastom,kraljevskom,bojom a motiv je obrubljen zlatnim metalik lakom. Dodane su i točke za harmoniju!! Ako budete u điru,svratite,dočekati će Vas uvijek nasmijana i vesela Didi!! A ako Vam treba oslikati zidove ili samo nabaciti detalj promjene,realno ili apstraktno-tu sam!!! Clloe





Broj komentara: 5:

  1. bjuuuuuutifull!!!!!! svaka čast! ovo izgleda jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. meni se ovo jako sviđa... a posebno zato što se divim ljudima koji imaju hrabrosti "šarati" po zidovima... nice!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. :-))...zid je divna podloga..puno prostora...!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi zidovi izgledaju strava! Svaka čast, predivno je!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails