ponedjeljak, 7. rujna 2009.

Dylan Dog stolica

Kao mala, obožavala sam crno-bijeli svijet stripova koji je u mojoj glavi uvijek poprimao kolorističke efekte. Valjda zato što su boje moj svijet! Ali najviše sam voljela Dylan Doga. On mi je uvijek bio poseban,tajanstven,zastrašujuć ali opet...imao je ono nešto!! Pa tako sam odlučila jedan od svojih radova posvetiti baš tom imaginarnom junaku koji uvijek pobjedi zlo.... Ošlajfala sam svu staru smeđu boju sa stolice. Obrisala ju vlažnom krpicom,jer ne smije biti prašine,prije farbanja. Podloga je bila mat bijela,za drvo. Pričekala sam dan-dva da se potpuno posuši i jedva sam dočekala da krenem sa slaganjem priče. Neke sam svoje stare stripove izrezala,pravilno svaki dio i polako krenula sa ljepljenjem decoupage ljepilom. Pa to je stvarno super stvar! Tako se slagala moja priča... Iz dana u dan poprimala je oblik polu gotovog rada!! Kad su se karte složile krenula sam bojati detalje u crno i crveno!! Dilanova je košulja crvena a sako crni,zar ne?! Bojala sam akrilnim bojama koje su odlične za sve podloge! Deblje površine debljim kistom a tanje tanjim kistićem. I skoro pa gotova!! Na kraju sam je lakirala,lakom za decoupage! Na jednoj slici je cijela stolica a na druge dvije su detalji!! Nadam se da vam se sviđa!!!? Clloe

2 komentara:

  1. bravo! ostala sam bez teksta kada sam je ugledala. stvarno je posebna.

    OdgovoriIzbriši
  2. 10ka za ideju!Jako lepo i maštovito si je uradila.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails