nedjelja, 6. rujna 2009.

ART torba


Ja stvarno volim torbe ukrašavati raznoraznim crtežima!! Ovu mi je poklonila prijateljica a ja sam u njoj odmah vidjela dobru podlogu za moju zamisao...naravno,nije prava koža...nisam ljubitelj.Ogromna je i stvarno mi svašta stane u nju,što je super,al kasnije je teško pronaći traženu stvar...kad sam u žurbi.. ;-) Crtala sam po njoj uljnim markerima i stvarno su odlični za takvo što...malo se ljepe za ruku dok se ne osuše al kasnije su postojani na sve vremenske uvjete...smočila mi se,totalno,al ništa joj nije bilo! Moja ART torba!!! Clloe

2 komentara:

  1. Torba je super.. Još da je plava.. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. draga imaš mali članak o tebi kod mene :) stavila sam i link na clloeart da te svi vide kako lijepo radiš!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails